Anger management

Jag gick till tandläkaren idag. Ett snabbt pickande bland mina gaddar och fem röntgenbilder tog en timme och fyrtio minuter. Och ledde till att jag ska punga ut med femtonhundra(!) kronor för tortyrbehandling av trasiga fyllningar nästa vecka. Det var inte ens ett hål.. Jag muttrade fram ett tack när det var klart, inombords grät jag. Det var julklapparna det, kära vänner. Sad but true. Så mycket för tandläkarstudenter.

Inte blir det bättre av att man känner sig som en klimakteriesvettig Bambi på snorhal gata när man i full vintermundering sätter foten utanför dörren och seriöst får börja överväga att sätta avtagbara broddar på önskelistan (vet nån när december skulle komma med all sin snö och kyliga julefrid??). Eller att jag har så mycket att göra på min praktikplats att jag hinner snurra kontorsstolen 49 varv under en minut och bli jäkligt illamående på kuppen. Eller att Darin är lam som en gubbpenis i sin video.

Surmåndag.


Kommentarer
Postat av: A

Lill-s tycker vi skall ses någon dag här framöver ! Har du tid ?

2008-12-01 @ 22:43:17
URL: http://kakan06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0