Min syster och den andra

Min syster har ljust hår och blå ögon. Det har ingen annan i familjen. Min syster är nog adopterad. Min syster lyssnar på konstig hårdrock. Hon kan också spela den mest enformiga versionen av "Stilla Natt" på gitarr. Min syster är cellist i en fantastisk stråkorkester. Min syster har konserter. Min syster är cool.

Min andra syster har sexton sjalar och en pojkvän i rullstol. Hon tycker inte om hårdrock, men lyssnar mycket på mig. Det är bra. Min andra syster handlar bara ekologiskt och källsorterar. Hon är nästan bästis med miljön. Min andra syster ser lite ut som en kines. Det gör ingen annan i familjen. Min andra syster är nog också adopterad.

Men det gör inget.

Jag gillar dem båda ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0