Folk med hjärnan i könet borde skjutas!

Äckliga män som utnyttjar sin roll, sin position, sin proffession för att ofreda det kvinnliga könet finns överrallt. Verkligen överrallt. Det är allt från klassiker som chefen, gubbarna i baren och aupairpappan till oväntade personer som faktiskta vänner och gamla pojkvänner. Den sistnämnda kategorin är nästan den svåraste kategorin för där drabbas man inte bara själv, där drabbas även gemensamma vänner, nya flickvänner och den egna kärleken. Och de äckliga männen kommer alltid undan som genom ett mirakel medan den utnyttjade ofta blir anklagad för att ha uppmuntrat och spelat på sin otillgänglighet. Och blir hon inte direkt anklagad, är det ändå hennes första reaktion - att det är hennes fel. Hur fan kunde vi låta det bli så? Sjuka, sjuka samhälle. När ska man kunna börja lita på att en hyvens karl faktiskt är en hyvens karl och inte ett potentiellt äckel? Det skulle göra livet så mycket enklare för så många.

Jag, och alldeles för många med mig, sitter på erfarenheter som gör det svårt att inte se en liten Djävul i de flestas bakfickor. Att det är fel säger jag ingenting om, klart att det är. Oskyldiga blir anklagade bara för att de föddes med snopp. Men jag blir både så tom och så fylld av förakt av att upptäcka fanskap hos folk man minst väntade det hos. Det gör nåt med mig.. det får mig att tappa tron på respekt och genuin godhet.

Jävlahelvetesskitförstörare!


Förövrigt har mina byxor kommit och jag gör gymnastiska övningar jag inte utövat på år och dar (troligtvis), allt för att kvalitetskontrollera stretchen i tyget. Det är ganska okej, jag får igen byxorna liggandes på golvet med höfterna i taket och fläsket under bh:n. Problemet är bara att jag sen inte kommer upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0