Nyttårsaften

Till trots för misslyckad färgförändring i håret och bortabliven nyårspepp känner jag mig ändå tillfreds. Lite oldtimesDarin och förrättsfix på morgonen fick mig i mood och nu väntar en riktig tjejtime med öl och Nintendo Wii. Vid sju serveras middag för sjutton saliga själar - vi gillar det där med jättesammankomster när vi ändå är igång. Och det brukar bli kul.

2008 då? Hej världen! med Barcaresan, tågluffen och min skärgårdsvecka. Klara tiopoängare. Annars ganska som vanligt. Mycket dumt också. Jag tror jag ska skåla för ett bättre år vid tolv i natt. Eller i alla fall för ett år. Eller kanske för ett ligg? (ja jag har redan börjat klunka. Hej och hå!)

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0