Min dag!

Just det. Idag är det bara min dag och då gör jag lite som jag vill. Som att ta sovmorgon, sen ta en timmas lunch och ändå redan vara hemma. The sweetest thing. Sen stod det blommor och choklad vid min dörr när jag kom hem, så jag har det jädrigt mysigt med mig själv nu. Jag är så värd det, mitt på min dag! Är jag även värd att sitta mitt i en orkan av stress över tenta, ohandlade julklappar, slutbedömning och ekonomi? Jag väljer att trycka på pausknappen. Det är ju ändå min dag.

(Om jag säger det tillräckligt ofta så känns det som att jag bestämmer över alla idag. Power to the birfdaykid!)


Kommentarer
Postat av: karlsvante

asså. fyllde du år men bjöd inte ens mig å emma lr???

2008-12-11 @ 01:04:03
URL: http://skiktpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0