Förlåt, redan nu.

Gomorron alla mina kära läsare!
Så, imorse steg jag upp och var supertrött! Mitt bästa recept mot det är en låång, varm dusch när jag får anledning att använda min nya absoluta favoritprodukt - bodyscrub med vanilj från Bodyshop. Fantastisk! Den kan jag verkligen rekommendera, luktar så himla gott! Jaja, sen kom jag äntligen igång med dagen. Slog på min nya skiva - Britneys Circus - som höll mig glad medan jag var tvungen att diska. Det var nämligen min tur idag, mitt absoluta hatjobb. Menmen, nu har jag i alla fall gjort det och ätit en fantastisk sallad med falafel - så himla gott! Och inga kalorier! Vill verkligen tipsa om det, jättebra mat! Har pluggat också. Så himla tråkigt, men har man prov så finns det inte så mycket annat att göra. Ni förstår kanske vad jag menar?!
Nej, nu måste jag kila iväg på sjukhuset igen. Praktiken fortsätter och nu är det verkligen så himla kul! Får vara jättemycket med barnen och så. Precis som jag önskade!

Nåja, hoppas ni får en bra dag allihopa. Så himla kul att ni läser förresten!
Kramis på er!  /Brunettkarro

Kommentarer
Postat av: Brunettclara

Hej Lillprutt, imorgon blir du storprutt.



Vi måste planera tripen till fjället, om det går bra? KOlla vilka datum som passar alla o så. Eller vad säger du. Vill du att vi ska åka ett gäng. Skulle va kul. Men its up to you. Säger du jag så lovar jag att hjälpa till o planera. Mat, dryck, bilfärd, godis, lek osv...



Pusskram

2008-12-09 @ 18:06:26
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: A

Congratz Lill-S ! Snart dags att börja kalla dig stor-S och även en dag närmare pensionen. Känns det bra ? Säger väl grattis (ännu en gång) i efterskott på våran dag igår (9 december)också !



Kram på dig !

2008-12-10 @ 00:05:46
URL: http://kakan06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0