Töntiga tvillingar

Systrarna Olsen må ha varit de sötaste tvillingarna under 80talets slut, men mer meningslösa tjejer får man leta efter idag. Sitter just nu framför nån film där de är med och det är bland det sämsta jag skådat. Och man får irritera sig på dem, när det enda de egentligen bidragit med till världen är några "Naaw" och "Åååh" från charmade 30-nåntingkvinns med tickande biologiska klockor back in the days. Det är allt. Sen tar det slut. Att de ens får synas så offentligt är ett evigt frågetecken. De och Paris Hilton.

Men jag ska sluta irritera mig Nu. Festligheter ikväll för lite det-är-fortfarande-sommar-känsla. Middag, drinkar och Butthead-spel. Ha en strålande lördagkväll, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0