Jag ska leka lapplänning igen

Svantepante gör mig så glad, ända in i själen! Jag ska äntligen få finbesök! Visst är det en stund kvar, men när man har så långväga vänner är det inte töntigt att planera, då får det kallas god framförhållning. And I love it! Och om månaderna i kallhålan Lycksele känns sega så har jag nåt att se fram emot..

På tal om Lycksele, nu har jag införskaffat tvättmedel och diskborste och tandkräm och tvål och värmeljus och sånt där krafs man behöver för att överleva en vanlig vardag. På måndag går "flyttlasset" för två månaders praktik på alla nyopererade inlandsbor. Beware, oh thy people, jag kan slinta med kanylerna. På riktigt. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0