Human Tetris

Jag kan härmed konstatera att japanerna står för den främsta sortens humor! Att göra en game show och leka mänsklig tetris, varför har inte Sverige ett sånt program på bästa sändningstid? Youtube.com, jag dör av lycka över din existens! Korta, spinkliga män i silverskimrande kroppsstrumpor med den ena mer ologiska tetrislösningen än den andra och allt på ett språk som så många talar, men ack så få som förstår.. Jag är på riktigt avundsjuk på min amerikanska vän Melissa (jag älskar att påpeka hennes härkomst, jag som alltid drömmer om berömmelse i landet Fjärran) som just nu är i Japan och får uppleva den ena token efter den andra. För alla måste vara galna, så mycket det finns som underhåller en nattvandrare som jag. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0