Giftasredo

Nu vet jag äntligen vilken låt som ska spelas när jag ska dansa brudvalsen på mitt bröllop. Henry Mancinis Moon River, den som Big spelar för Carrie när han berättar att han ska flytta (någon som fick med sig allt?). Jag vet också vilken mat som ska serveras, vem som får vara toastmaster och vem som blir min tärna. Jag vet var jag vill gifta mig och jag vet vilken bil jag vill lämna festen i. Det jag inte kunnat planera in är endast vem jag ska gifta mig med. En relevant fråga, kan man tycka, men trots allt en bagatell i sammanhanget. Förstå vad jag sparat mig och min blivande man veckors planerande. Jag är så effektiv! ..... okej, jag låter sinnessjuk. Men när man inte har bättre för sig än att vanka omkring ensam om natten och titta ut i mörkret är det ganska lätt att börja planera saker. Jag undrar om denna våg av Sex&theCity-avsnitt påverkat mina tankegångar?
Fyndade Marabou på Ica idag, stor kaka för 10 kr. Jag struntar i om den är gammal, rostig och grå. Jag tänker avnjuta den till Försoning och Knocked Up. Fördelen med nattpass - slippa jobba. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0