Ge mig ett gevär

Vore det värt att skaffa ett vapen att ha på ett topphemligt ställe, men lättillgängligt när man plötsligt blir hemsökt och överfallen av nån maniac som helst av allt vill öppna upp pannbenet på en med en rostig såg och steka bitar av hjärnan i lättmargarin och lite salt? Är det lagligt att ha vapen hemma? Jag är inte mörkrädd, men när Thomas Harris motbjudande kannibalgris stirrar på mig genom teverutan reser sig armhåren just så pass att alla freaks ute i världen lyckas passera för mitt inre. Och chansen att nån av dem hittar just mig nästa gång de är på rövarstråt.
Man borde inte se såna filmer. Egentligen. Godkväll


Kommentarer
Postat av: ems

du kan ju flytta till usa där är det garanterat lagligt... men inte så värt. Skärp dig, titta inte på filmer som skrämmer dig. ifrågasätt mor din varför du inte fick se på film när du var liten så du lärde dig att inte bli rädd. Dessutom är det du som är det skelettsågande monstret. Puss

2008-09-28 @ 16:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0