Fisprogram och präktoångest

Okej, jag får hjärnspöken av mitt überseriösa inlägg tidigare. Därför skriver jag nu att jag är äntligen klar med jobb, inget mer nattvak eller tredygnspass eller inlägg om hur jorden skapades eller annat dravel. Det är över, jag är fri för hela sommaren! Sen att min sommar officiellt slutar nästa måndag, betyder ingenting. 
Så var det då min ballongmage som satt mig i mycket oangenäma situationer senaste dagarna. Igårkväll gick en dokumentär på teven som hette Hjälp, jag kan inte sluta fisa! och jag kände mig så nära med de stackars personerna, kände att det var för mig det visades för att ge mig styrka. Okej att de åt mediciner för sina gaser och kunde lägga fjorton rejäla brakare i rad, nemas problemas, men jag kände ändå att jag just nu kunde identifiera mig med det. Jag säger det bara, för en renare värld rekommenderar jag andra vänner än mig. Jag kanske inte kommer synas i teven för det, men Jossan you are so gonna regret våran date idag. Moahahaa... eller?

Kommentarer
Postat av: kattis

hejhej.

kom bara att tänka på en sak.

vad gör du/ni(krisse)i veckan?

har lite tid över för att hänga på onsdag eller torsdagkväll :)



hör av dig om du är intresserad till sötsexigsingel_91 isf! :) puss

2008-08-25 @ 15:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0