Världens snyggaste

Imorgon är det tenta, igen. Suck och stöööön. Ja, tro nu inte att det är så här illa att plugga på universitet, men är man lika ansvarslös som jag och försöker hitta andra roliga aktiviteter istället för att läsa i böckerna går det ibland åt skogen och man får göra om hela... saken. Särskilt frustrerande är det när "andra roliga aktiviteter" kan göras när som helst annars än Nu, då de består av att göra mitt vardagsrum till en scen och mig själv till Lily Allen, öppna kylskåpet var femte minut för att se om det på något mirakulöst sätt hamnat något ätbart där (but no) eller fantisera om hur Ross på ett väldigt romatiskt sätt friar till mig från gatan nedanför fönstret. Åh, jag är född för nåt mer fartfyllt än dialyser och diarrésjukdomar..

Idag gjorde jag även en lista med världens snyggaste män resp. vackraste kvinnor. Googlade bilder och allt, väldigt hängiven min självdelegerade uppgift. Ni får ingen lista här, nej gudars, den behåller jag själv. Men manlig etta blev min stora Prisonbreakkärlek Wentworth och kvinnan Julia "Vivian" Roberts. Så klart, min drömkvinna om det vore så. Nu vet ni var jag står och vad ni ska sträva efter. Själv fortsätter jag med Harry Potter-looken, som ger mig idag - efter att ha självtorkat under natten- ett utseende tillhörande en riktigt töntig 90-talskille. En tidig Hugh Grant när jag ändå är i farten med att rapa kändisar. Så nej.. jag blir inte bortgift i år heller.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0