Solen och kalkonen

Det är ett jädra skitoväder ute om ni har missat det. Jag vågar vägra vårsveket och har suttit mycket inne idag för att slippa känna kylan. Sällskapsspelet Brainstorm som är farligt roligt, vi hade svårt att sluta även efter två timmars kamp, samt film. Nästan som en fredagkväll - mitt i veckan.

För att dagen varit så uschlig tänkte jag betygsätta mina senaste filmtittar. Kanske inte så kul, men hej, det är i alla fall ingen modeblogg (och puh för det).
Kalkon: SexualLife med bl.a. Anne Heche - massa olika relationer som går ut på att folk har problem i sina förhållanden och alla ligger med andra. Utan gränser och utan handling. Tråkig, händelselös smörja. Deprimerande, efter denna film tror man inte på någon relation längre.
Sol: Jakten på lycka med Will Smith och hans son. Åh, en sån film. Fina pappa-son-relationen är underbar, Will får mig att vilja gå in i filmen och räcka honom min hand och lilla Jaden, världens charmigaste kille, får mig att älska varje scen. Se den Se den Se den!

Mer än så blir det inte. Nu ska jag fortstätta tycka att vädret är crap. Sådetså. Goodnite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0