Laaat med mat

Renaste formen för njutning är en väl gjord kladdkaka... med hackad daim på toppen! Prova det och det blir första dagen på resten av ditt liv. Sen kan man ju undra vad man gjort för att förtjäna den. Ja, jag kan säga så mycket som detta.. att gå 311 steg på åtta timmar och äta korv och potatismos till lunch.  förtjänar man det.
Jag anser nämligen att har man en lazy day kan man lika gärna vara lazy fullt ut. Ligger man i soffan kan man lika gärna äta som en soffliggare. Då har man som gjort bort det och kan vara supersund resterande dagar. Så idag, när min motion har bestått av att gå nerför trappen, runt huset (för att sola - våren, here we go) och sen tillbaka, har jag tyckt att allt med ett näringsinnehåll högre än 500 kalorier/gram har varit värt att ätas. Dagen är ju redan förstörd så man kan lika gärna göra det sämsta utav den. Det har jag gjort och gud, vilken härlig dag jag haft! Det är nästan att det känns tungt att göra en förbättring imorgon.
SYTYCD (dagens fulaste förkortning) ikväll och jag är kär i Mona. Ja, det var det. Sov gott


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Just när jag kommit igång och bestämt mig för att ge fan i sötsaker så läser jag om kladdkaka med Daim... GE MIG! Vår sista sittning är jävligt dumt nog fredagen då det är brännbollsyran, nämligen 30/5.

2008-04-18 @ 08:13:08
URL: http://setras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0