Jädra bloggbajs

Jag har tvärhamnat i en antibloggperiod för att det just gått upp för mig att typ varannan person för blogg och att det ska till nåt särskilt för att utmärka sig. Jag utmärker mig inte. Jag gör en vanlig tråkblogg. Nu krävs motivation..
Och jag lider av idétorka. Vad gör man när man inte vet vad man ska skriva? De senaste dagarna har inget spektakulärt slagit mig, jag har inte sett nåt konstigt eller hört någon sensationell nyhet. Engla har berört mig, solen piggat upp mig, en morgonpromenerande Claes Malmberg på Strandpromenaden roat mig.. that's all. Så idag blir det ännu ett tråkinlägg. Jag är ledsen. (Men hoho, första varvet runt Nydalasjön avklarat - beat it!)


Kommentarer
Postat av: Susie Q

Jag gillar din blogg,,, du spektakulerar =) haha

2008-04-16 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0