Ingenting egentligen

Om dagen igår var stora latardagen så har jag ett mer hektiskt schema dagen till ära med tvätteri och examinationsseminarium och iksu och jobb och promenader, vilket är bra för min stegräknare som även den måste lagt på sig efter gårdagens inaktivitet och frosseri. Sen tycker jag att det är fredagar titt som tätt nu för tiden. Det är inte många inlägg sedan jag skrev Hey, det är fredag! och var nöjd och glad över det. Och här är vi igen. Dejá vú... I helgen står sittning med chartertema (hej Sällskapsresan) och vårstädning på Stippan på schemat. Åh, det blir mycket vin, hörreni. Stackars levern..
Slutligen - det var det värsta vad folk gick igång på en mening innehållande kladdkaka och daim. Haha, ja det är tur man får veta att man inte är ensam. Men nej, det hemliga receptet stays with me. Det blir resterna av det och The Redwalls i aktivitetspausen. Tjoh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0