Date your sibling

Nja riktigt så illa är det väl inte, men imorgon blir det syskondate till middagen. Malmöbrothers vs. Dikanässisters - i Umeå. Vin, öl och Drinkkväll (så var det det där med vinnande koncept) med kycklingpasta och torrostade jordnötter. Med insläpp för peppade festgäster later on. Jag gillar att host a party, ta med ett leende och en flaska rom och joina!

Jag har också börjat med min stepcounter idag, på riktigt. Åh gosh jag har inte gått så här mycket sen första snön föll i höstas och är lika spänd som er på om jag lyckas gå helgen igenom. Vi var på Maxi idag i alla fall.

Krisse hade ingen stepcounter så hon var nöjd. Jag hade protesterande fötter. Och jag som har fyra tusen steg kvar till dagens mål, det är ju hela vägen till mor och far för sjutton.. Nåja, har jag tur bjuder far på öl och en rolig historia. It's worth it.

Ha en kanonhelg people. Det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0